©2019 by VÅG trening AS v/ Anna Jöves

VÆR DEG SELV PÅ
VÅG TRENING & YOGA

TÅRNÅSEN - KOLBOTN

Ta en pause fra hverdagen på VÅG trening & yoga

Velkommen til oss på VÅG trening & yoga, det lille og vennlige alternativet på Tårnåsen.

Her kan du kombinere komplett trening med ulik intensitet og belastning med yoga.

 

Vi har små grupper for å sikre at vi ser akkurat DEG og legger til rette for et godt samarbeid slik at du blir utfordret, veiledet og motivert på det nivå du er.

På VÅG er du velkommen hvis du er helt uerfaren og utrent i tillegg til deg som har trent fra før eller allerede er godt i gang.

VÅG kan tilby økter med stor eller liten grad av intensitet og belastning. Vi finner sikkert noe som passer for deg.

 

VÅG tror på fysisk og mental velvære, og ønsker at vi kan være et høydepunkt i DIN hverdag.

Bli med å VÅGe noe nytt og kjenn på gode forandringer. Kanskje du i tillegg også kjenner mer tilstedeværelse i hverdagen.

VÅG TIMEPLAN

vårsemester 2019

VÅGe noe nytt
Klikk på hovedmenyen eller bildene under for å lese om hvert kurs/klasse og se timeplanen.

 

VÅG

KOMPLETT TRENING

TORSDAGER
- kl 17.30 kun for unge under 18 år

-  kl 18.30 for voksne og unge

(nybegynnere og erfarne)

  • Vi trener kroppens alle sider for å legge til rette for en balansert kropp som gjør sterk i hele kroppen.

  • Pulsen stiger og du blir sterkere.

  • Ettersom vi jobber på ulike stasjoner med ulike øvelser, kan vi legge til rette og tilpasse for større eller mindre utfordringer.

  • Venner, kjærester eller naboer trene sammen selv om kan er i ulik form.

  • VÅG får tilbakemeldinger om at treningen er effektiv og gir energi samt at man blir sterkere som kjenne på trening og i hverdagen. Noen som i utgangspunktet ikke likte å trene, har blitt overrasket over seg selv fordi nå er det plutselig gøy og trene!

SLYNGE-MAGE-RYGG-KETTLEBELLS-BALANSE

MANDAGER OG ONSDAGER
- kl 18.30
voksne og ungdommer (nybegynnere og erfarne)

  • Vi trener hele kroppen med fokus mage og rygg.

  • Slynger i taket samt BOSU-baller og kettlebells gir oss den utfordringen kroppen kan trenge av styrke og muskelsamarbeid.

  • Ettersom vi jobber med ulike øvelser kan vi tilrettelegge og utfordre på ditt nivå.

  • Venner, naboer og kjærester kan trene sammen.

  • VÅG får tilbakemeldinger om at klassene er harde og morsomme. Opplevelse av å bli sterkere og få bedre kontroll på kroppen. Noen opplever at ryggvondt er blitt bedre. 

YOGA - ULIKE TYPER OG FORMER

MANDAGER OG ONSDAGER
- kl 19.30

- mandager rolig yin

- onsdager aktiv flyt

(nybegynnere og erfarne)

  • Fokus på "her og nå".

  • Det er flere fordeler med yoga og på VÅG jobber vi med pust sammen med statiske eller dynamiske øvelser for styrke og/eller strekke ut.

  • Hodet og kroppen henter energi og skjerper din konsentrasjon og restitusjon.

  • Man får positiv effekt av å restituere som "topp-hverdagsutøver" som vi alle er (uavhengig av vår alder og jobb/skole og fysisk form).

  • VÅG får tilbakemeldinger om å føle seg mer avstresset, mindre ukonsentrert av hoppende tanker og økende grad av problemløsing samt at kroppen føles bedre.

VÅG-X 
FOR DEG SOM LIKGER Å SVETTE

TiRSDAGER

 

- kl 19.00

en krevende klasse for voksne og erfarne ungdommer

  • Vi utfordrer hele kroppen med tunge løft, høyt tempo og god teknikk.

  • Pulsen stiger og du kanskje "krabber hjemover". 

  • Det er ulikt innhold med variasjoner av øvelser individuelt og samarbeid samt lag. Det er også innslag av konkurranse, mest med deg selv.

  • Vi jobber med mindre grad av individuelle tilpasninger og større grad av at du kjenner kroppen din godt fra før.

  • VÅG får tilbakemeldinger om at treningen er krevende og samtidig supergøy, man sovner godt etterpå og våkner ofte støl og glad. Man blir sterkere og orker mer og er verdt innsatsen på tirsdagskveldene. Latter og fokus i en salig blanding.

7650969984_IMG_1364_edited.jpg

12 GANGER
MINE-VENNER-TRENING/YOGA

SAMMEN FINNER VI 12 DAGER OG TIDER SOM PASSER
voksne og ungdommer (nybegynnere og erfarne)

  • Når du har 3-5 venner/familiemedlemmer (en gjeng) som vil gjøre noe godt, hyggelig og sunt - SAMMEN - REGELMESSIG.

  1. Ta kontakt og fortell mer. Benytt knappen nedenfor.​

  2. Du avstemmer med gjengen av dere kan se for dere å trene/yoga sammen.

  3. VÅGtrener og gjengen din møtes for å avstemme forventninger til hverandre og fastsetter 12 regelmessige tider for trening/yoga.

  4. Før første økt, vil din VÅGtrener skreddersy innholdet i treningen/yogaen som samsvarer med konklusjonene fra samtalen.

  • 12x-mine-venner legger ofte opp til noe "hjemmelekser" mellom hver økt.

  • Venner, naboer og kjærester kan trene sammen.

DU & PT

PERSONLIG TRENER

(YOGA og/eller TRENE)

NÅR DU VIL HA EN TRENER FOR DEG SELV

(YOGA og/eller TRENE)

(nybegynner eller erfaren)

  • Når du vil ha en trener som har 100% fokus på kun deg og dine behov og utvikling - REGELMESSIG

  • Velg yoga eller annen trening, eller en blanding.

"Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert."

Pippi
Pippilotta Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdotter Långstrump

DETTE ER VÅG

Verdier og tanken bak

VÅG trening startet i 2011 med trening for barn på aktivitetssenteret i Vallhallaveien, og nå er vi tilbake i lokalene igjen. VÅG betyr tre ting.

  1. Å VÅGE - Det er svensk for å tørre, som var en viktig  motivasjon for meg (grunnlegger Anna Jöves). Etter mange år med sjefing og stressing ønsket jeg å VÅGe noe nytt - noe jeg kan være stolt av, noe som bidrar positivt for de rundt og meg selv. Det ble VÅG trening & yoga.

  2. EN VÅG i vann - Vann er alltid i bevegelse, akkurat som kroppen vår og hodet vårt. En VÅG kan være stille og rolig eller livlig og kraftfullakkurat som vår hverdag. Derav VÅG-uttrykket "topp-hverdagsutøver" som jeg syns karatreriserer hva barn, unge og voksne utfordres med hver dag.

  3. EN VÅG i balanse - hvis du kan se for deg "gamle dager" når man plasserte f eks matvarer på den ene siden av vekter og måtte laste på ulike vekter på motsatt side for å finne balansen. Jeg syns det er et godt bilde på det å balansere de individuelle tilpasningene og beslutningene vi kan ta i livet; for kroppen vår, type trening, grad av å slappe av, antall utfordringer, opplevelse av medgang og mye annet.

DET ER VÅG FOR MEG.​

Håper du liker det.

Anna Jöves

Pebble Beach

KONTAKT

Det lille vennlige VÅG.

Vi har kontortider tirsdager.

For påmelding

Valhallaveien 62A, 1413 Tårnåsen