©2019 by VÅG trening AS v/ Anna Jöves

YOGA PÅ VÅG

HVILKE/HVILKEN TYPE YOGA VÅGER DU

YOGA kan være så mye forskjellig.

VÅG har derfor ulikt fokus på yogaklassene.

Fellestrekk er pust (pranayama) og øvelser (asana) samt avspenning (savasana).

VÅG har matter, pledd, meditasjonsputer, øyeputer, blokker, bolster og straps til utlån.

Ta med din egen matte og/eller utstyr hvis du vil.

FullSizeRender 6.jpg
IMG_1738.JPG
IMG_4394_edited.JPG 2015-12-3-21:7:59

MANDAGER KL 19.30

pust, rolig, deilig, godhet

yoga med rolige øvelser som gir deg mulighet til å bli kjent med

  • pusten din

  • kroppen din og hvilke øvelser den liker og ikke liker slik at du og VÅGtrener kan tilpasse for deg og din dagsform

  • stillhet og ro

FOKUS avbrekk fra hverdagsstress og kjenne på en annerledeshet som skal gjøre deg godt. VÅG ønsker at du føler deg mykere i kroppen og hodet når du går ut fra klassen.

ONSDAGER KL 19.30

pust, flyt, svette, konsentrasjon

Øvelser som flyter over i hverandre mens du puster rytmisk og svetten kommer smygende er også yoga som gir deg mulighet til å bli kjent med

  • pusten din også når den helst vil løpe løpsk

  • konsentrasjon også når du begynner å nesten gi litt opp

  • å være nesten-opp-ned eller helt opp-ned og hvordan du plasserer skjellett og muskler slik at det blir et samarbeid

  • å kjenne på flyt i pust og øvelser samt kanskje et overraskende snev av "wooow-jeg-klarte-det"

  • VELG MELLOM

  • klippekort 20 ganger

  • klippekort 8 ganger

  • trene så mye du vil